Szaleństwa Weroniki

niedziela, 26 czerwca 2011

Torba XXL

Torba w rozmiarze XXL, naprawdę duża, mega pojemna, a do tego fajnie wygląda :D. Wykonana z fioletowego materiału przeznaczonego na płaszcze. Posiada dwa uchwyty do ręki oraz długi pasek na ramię. Uszyłam ją z myślą o szkole i nosiłam dobrych parę miesięcy zanim znalazłam czas żeby zrobić zdjęcia i dodać na bolga. Czas znalazłam jednak dlatego, że już na szczęście skończyła mi się sesja :). A koniec sesji oznacza uzupełnienie zaległości :P, a mam ich sporo. Tak, więc pierwsza jest torba. Jest na zamek, mieści bez problemy format A4, a nawet większy. Na dole torba ma wstawkę która ją poszerza i nadaje jej bardziej workowaty kształt. Przy noszeniu na skos, na ramię, góra torebki zwisa swobodnie z przodu, ponieważ pasek wszyty jest kilka centymetrów niżej niż brzeg. W środku ma jasnofioletową podszewkę i jedną dużą kieszeń na drobiazgi. Do tego odcienia fioletu świetnie pasują moje ręcznie wykonane broszki z atłasu (3 fioletowe broszki). Ogólnie bardzo przydatna do szkoły :)
szycie - torebka w rozmiarze xxl

2 komentarze:

  1. Torby i te duże i te małe zawsze będą mi bliskie:)Bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna! Ciekawe kiedy ja znajdę czas żeby zacząć ,,uczyć'' się szyć takie piękności.

    OdpowiedzUsuń