Szaleństwa Weroniki

piątek, 5 sierpnia 2011

Drewno

drewno do decoupageMuszę się pochwalić :) Przyszła do mnie paczka z drewnem :D I choć nie pokazałam jeszcze wszystkiego co zrobiłam w tym miesiącu to nie wytrzymam i się pochwalę. Dostałam małe cudeńka, czyli drewniane koraliki do pandorki, za którą ostatnio szaleję. Można powiedzieć, że skakałam z radości :P. Zamówiłam sobie także uchwyty drewniane do torebki :D Po prostu nie mogę się doczekać kiedy to ozdobię. Ale wszystko w swoim czasie :) Do tego mam jeszcze kilka pudełek. Zanim jednak pojawią się ozdobione na blogu znajdą się na nim: ramka na zdjęcia, szkatułka, świetna bransoleta oraz sztućce drewniane (czyli byle coś ozdobić) :P. Warto więc zajrzeć od czasu do czasu.
drewno do decoupage - koraliki do pandorki
drewno do decoupage (uchwyty do torebki

4 komentarze:

  1. ale cudeńka !!!czekam z wypiekami na twarzy na gotowe cuda!!i mam prośbę podaj mi namiary na sklepik ?!

    OdpowiedzUsuń
  2. No tego to ja nie widziałam! Drewniane koraliki modułowe,a gdzie takie sprzedają?Pandorka będzie super oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od początku korzystam z jednego sklepu i jeszcze się nie zawiodłam. Gorąco polecam:
    http://drewlandia.com.pl/

    OdpowiedzUsuń