Szaleństwa Weroniki

środa, 18 grudnia 2013

Podwójne kolczyki

W przed świątecznej gorączce udało mi się dziś wykraść kilka minut dla siebie i oto jestem :). A jak już jestem to oczywiście coś zaprezentuję :P.
Podwójne kolczyki sutasz, czyli dwie pary kolczyków z masą perłową. Pierwsze w odcieniach jagodowych z dwoma kamieniami, a drugie turkusowo-żółte o takim samym fasonie na dole (tylko kamień ma inny kształt), ale dłuższe o jeszcze jeden obrobiony kamień na górze. Obie pary są na sztyftach, obie też są podklejone czarną skóra.

Gdybym nie zdążyła/zapomniała/nie miała dostępu do netu (niepotrzebne skreślić) to już dziś życzę Wam wszystkim Wesołych Świąt :)

4 komentarze:

  1. Obie wersje cudowne, mój ukochany fiolet, a drugie przypominają mi fale obmywające morski brzeg:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie pary bardzo fajnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Weroniko z okazji świąt dużo powodów do radości. Dni przepełnionych miłością. Wciąż nowych pomysłów na cuda, które tworzysz:-) Wszystkiego co najlepsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. At least he is being honest and does not fall into a set up that Jesse James is paying for now.
    While money, sports cars and good looks may offer some initial advantage to some men, most of the time it still isn't enough to keep
    the beautiful woman interested for long. Another concern of women is how natural the
    panties will feel to the human touch.

    Feel free to visit my webpage Kim Kardashian Hollywood Hack

    OdpowiedzUsuń