Szaleństwa Weroniki

niedziela, 21 listopada 2010

Fioletowy ornament

fioletowy ornament (komplet biżuterii decoupagePoczątkowo ten zestaw drewna był przeznaczony na biżuterię z motywami kaszubskiego haftu, mojej rodzimej szkoły puckiej. Jednak motyw drukowany nie wyglądał atrakcyjnie. Długo więc czekałam na odpowiedni wzór do tego fasonu biżuterii. W końcu wpadł mi w oko ten fioletowy ornament wraz z motywem kwiatowym w podobnej kolorystyce (wykorzystanym jako rewers tej biżuterii). Ogólnie efekt końcowy jest ciekawy :D. Bransoleta ma 4 cm szerokości. Z każdej strony jest inna. Pozostałe elementy przypominają mi trochę takie przypinki/broszki. Każda część jest inna, różni się fragmentem motywu.

fioletowy ornament (bransoletka)
fioletowy ornament (kolczyki)
fioletowy ornament (wisiorek)
fioletowy ornament (wisiorek z kolczykami - awers)
fioletowy ornament (wisiorek z kolczykami - rewers)

1 komentarz:

  1. Bardzo ładny wzór i ciekawa kolorystyka:) Ten komplet podoba mi się chyba najbardziej.

    OdpowiedzUsuń