Szaleństwa Weroniki

wtorek, 8 lutego 2011

Klasyczny koralowy komplet

biżuteria z półfabrykatów - klasyczny koralowy komplet
Naszyjnik i kolczyki z pastylek koralu, tego samego co wcześniej, ale ten pomysł zrodził się w mojej głowie jako pierwszy. Najprostszy i bardzo stonowany naszyjnik. Bardzo elegancki, a jednocześnie efektowny. Podstawą również jest linka stalowa. Do kompletu proste, średniej długości kolczyki. Naszyjnik zwęża się do jednego miejsca, jednego koralu, a poniżej zwisają luźno jeszcze dwie pastylki koralu. Jest bez zapięcia, dość długi, żeby przejść przez głowę. Odłożyłam go na specjalne okazje :) np. egzaminy, lub randkę :). Tymczasowo to koniec kolekcji koralu, a przynajmniej tego jego rodzaju (inne pojawią się już niedługo w kolejnej biżuterii). Bardzo urzekł mnie taki koral naturalny, jest przepiękny i pewnie nie raz do niego wrócę :).
biżuteria z półfabrykatów - klasyczny koralowy komplet
biżuteria z półfabrykatów - klasyczny koralowy komplet (naszyjnik)
biżuteria z półfabrykatów - klasyczny koralowy komplet (kolczyki)

1 komentarz:

  1. Właśnie takie proste rzeczy są jak dla mnie bardzo ładne i również chętnie coś takiego tworzę. Czasami również uda mi się gdzieś użyć cyrkonii https://pl.silvexcraft.eu/31-cyrkonie gdyż mam małą słabość do świecidełek w biżuterii.

    OdpowiedzUsuń