Szaleństwa Weroniki

niedziela, 20 lutego 2011

Wiosna tuż tuż

biżuteria z półfabrykatów i decoupage - wiosna tuż tużZ okazji zbliżającej się wiosny zrobiłam korale w wersji zielonej (szkoda tylko ze za oknem wciąż śnieg ;/, ale niech widok tej soczystej zieleni pomoże wam dotrwać do tej za oknem). Korale wykonane z kul decoupage, koralu bambusowego, walców szklanych cracle, a wszystko to przeplatane żółtymi perłami. Całość jak ostatnio mam w zwyczaju nawlekana na linkę stalową (zieloną). Pierwotnie pomysł był taki aby do korali dać tylko największą kulkę decoupage (3 cm), jednak między nią a koralem bambusowym (12 mm) była za duża przepaść. Dlatego dodałam kulki decoupage 2 cm (na początku przeznaczone na kolczyki). Do kompletu wykonałam malutkie kolczyki inne niż zamierzałam na początku :) z walców cracle i małych pereł. Piękne w tych koralach są owale koralu, lepiej widać je na zbliżeniu. Miłego oczekiwania na wiosnę :D
biżuteria z półfabrykatów i decoupage - wiosna tuż tuż (komplet)
biżuteria z półfabrykatów i decoupage - wiosna tuż tuż (korale)
biżuteria z półfabrykatów i decoupage - wiosna tuż tuż (korale)
biżuteria z półfabrykatów i decoupage - wiosna tuż tuż (kolczyki)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz