Szaleństwa Weroniki

środa, 30 stycznia 2013

Kaszubska herbata

Dziś zaprezentuję jeszcze jedną herbaciarkę. Tym ram regionalna, czyli kaszubska. Wewnątrz herbaciarka posiada 3 przegródki. Dół oraz wnętrze pomalowane został błękitną farbą z białymi smugami. Wieko zdobione motywami haftu kaszubskiego, o ile się nie mylę jest to szkoła pucka. Kiedyś moja ciocia opowiadała mi co oznaczają poszczególne symbole i jak można je interpretować. Dziś poznaje tylko serce z sieci wyłaniające się z fal. Z serca wyrasta zaś oset. Interpretacje zostawiam wam :) 

3 komentarze:

  1. Też nie znam się na interpretacji ale wydaje mi się, że również kolory mają znaczenie. Bardzo lubię ozdabiać właśnie tego formatu szkatułki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam rodzinkę na Kaszubach, ale na temat wzorów moje wiedza jest marna. Wiem natomiast,że są piękne!. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń