Szaleństwa Weroniki

środa, 6 lutego 2013

Brązowa kamea

Dziś przerwa na sutasz :). Wisior zaczęłam już dość dawno, jeszcze przed dostawą drewna :P, skończyłam jednak dopiero w tym roku i zaczęłam robić codziennie coś z sutaszu. Mam już sporą kolekcję i dziś zamierzam ją sfotografować :)

Na razie jednak duży wisior z kameą w środku. Wykorzystałam tu także złote koraliki TOHO, :) Na zdjęciu zawieszony na długim rzemieniu, później przycięłam sobie do niego ciemno złotą wstążkę, która bardziej pasuje kolorystycznie. Może w przyszłości jeszcze dodam zdjęcie ze wstążką :)

4 komentarze:

  1. bardzo piękna ! podoba mi się to połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny i elegancki wisior.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na żywo wygląda dużo lepiej ... a już nie powiem że kolory to chyba zostały specjalnie dobrane do reszty dodatków :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory, praca godna podziwu:-)

    OdpowiedzUsuń