Szaleństwa Weroniki

poniedziałek, 18 marca 2013

Sutasz z guzików

Dawno mnie nie było. Wszystko przez nadmiar zajęć i reinstalkę kompa, ale już jestem i ruszam pełną parą. Na początek dwie pary kolczyków sutasz, w których podstawą są pasmanteryjne guziki. Jak wypatrzyłam je w sklepie to nie mogłam się oprzeć :) Hmm... chyba często ulegam takim pokusą :P Ale nie żałuje. Tak więc powstały dwie pary zjawiskowych kolczyków wykonanych w technice sutasz :) jedne w delikatnych fioletach i szarościach, drugie w zieleni z dodatkiem żółtego/złotego :).

3 komentarze:

  1. Guziki bardzo ładne. Ja zawsze rozglądam się za ciekawymi ale takich jeszcze nie widziałam. Kolczyki z guzikami prezentują się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite. Przyznam, że ja tez podobnych jeszcze nie widziałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja myślałam że to egzotyczne kaboszony :D

    OdpowiedzUsuń