Szaleństwa Weroniki

środa, 4 lipca 2012

Nakładki ze sklepu budowlanego

Oto owoce mojej wizyty w sklepie budowlanym. Wraz z narzeczonym wpadliśmy na chwilę, a ja chyba będę dużo częściej odwiedzać. Wypatrzyłam tam nakładki :) No i jak to ja, musiałam pokombinować. Ostatecznie połączyłam z kółkami w kolorach złotym i antycznym. Powstały z tego boskie kolczyki, a do jednych zrobiłam do kompletu wisior, naszyjnik i bransoletkę. Ostatnie kolczyki są z kulkami howlitu. Ogólnie w tym poście jest przedstawiona biżuteria z materiałów budowlanych :P. Mój narzeczony stwierdził, że ja ze wszystkiego biżuterię zrobię :P no i chyba ma rację :P.
Komplet z nakładek i antycznych kółeczek: kolczyki,
bransoletka, naszyjnik i wisior
Kolczyki z kompletu
Bransoletka z kompletu
Naszyjnik z kompletu
Wisior z kompletu
Nakładki i antyczne kółeczka
Nakładki i złote kółeczka
Nakładki i howlit

2 komentarze:

  1. Dużo pracy z tymi nakładkami ale efekt jest zaskakujący. Bardzo ładnie wygląda, zastanawiam się tylko czy kolczyki nie są ciężkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najcięższe są o dziwo te z kamieniami. Te z podkładek i kółeczek nie są bardzo ciężkie :)Jak dla mnie są w normie, nosze cały dzień, a uszy nie bolą :)

    OdpowiedzUsuń