Szaleństwa Weroniki

sobota, 15 września 2012

Coś klasycznego

Póki mam czas i chwilę dla siebie chcę się pochwalić kilkoma rzeczami. Podzieliłam je na 3 kategorie:
  1. Biżuteria klasyczna
  2. Decoupage 
  3. No i oczywiście sutasz.
Na początek coś czego dawno nie było, czyli biżuteria klasyczna. Jako pierwsze widoczne są proste kolczyki z kryształków oplecionych drutem jubilerskim. Następna jest bransoletka z rzemienia o fakturze wężowej skóry. Potem coś z ręcznie bejcowanym (i lakierowanym) drewnem, a na koniec łańcuszki w różnych wydaniach.
Kolczyki z kryształkami
Podwójna bransoletka z rzemienia
Kolczyki z drewnianymi kołami
Wisior z drewnianym kołem
W wisiorze i kolczykach z drewnianymi kołami wykorzystałam także podkładki ze sklepu budowlanego :P ciągle się przydają.
Poniższy wisior jest dość długi, aż widać jak wystaje z tyłu na dole :P. W wisiorze tym wykorzystałam różne posrebrzane zawieszki w tym sowy dlatego kolczyki do kompletu to małe sówki :). Wisior wieńczą szklane, czarne listki.
Wisior z zawieszkami
Na końcu są dwa zdjęcia biżuterii wykonanej tylko z pozłacanych łańcuszków. Pierwszy zestaw to naszyjnik i bransoletka, drugi to wisior i kolczyki.
Naszyjnik i bransoletka
ze pozłacanych łańcuszków 
Wisior i kolczyki
ze pozłacanych łańcuszków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz