Szaleństwa Weroniki

wtorek, 31 lipca 2012

Kolczyki ślubne

Zdradzę wam sekret :) Już niedługo mój ślub! :D Strasznie się cieszę :) Jako "artystka" nie mogę tak po prostu kupić biżuterii ślubnej. Zrobiłam ją sama :). Kolczyki i grzebień do włosów to wszystko co będę miała na ślubie. Postanowiłam nie mieć żadnego naszyjnika, a w zamian kolczyki są długie, aż do ramion.

Poniżej tego kompletu prezentuję wam prototyp tej  biżuterii. Zrezygnowałam z niej ponieważ wyszło trochę krzywo. Innym powodem było to, iż te kolczyki wyszły jednak ciemne. Choć cała stylizacja będzie utrzymana w kolorach ecry i beżu (nawet buty mam beżowe) to jednak kolczyki wolę delikatniejsze. :)
 Prototyp:

4 komentarze:

  1. Komplet biżuterii bardzo ładny, i trochę zazdroszczę. Też niedługo mój ślub ale ja całą swoją energię włożyłam w przygotowanie dekoracji sali, a biżuteria chyba będzie zakupiona.

    OdpowiedzUsuń
  2. To gratuluje ślubu, który się zbliża :) Ta biżuteria jest śliczna zresztą jak wszystkie rzeczy wykonana przez Ciebie. bardzo podobają mi się kolory.

    Dzisiaj przeczytałam to co napisałaś o sobie, uśmiałam się przy tym, ponieważ czytając to z każdym zdaniem czułam jakbym czytała o samej sobie. fajne uczucie, że jest ktoś podobny do mnie :) hehe.
    Przeglądałam również Twoje rysunki, też dużo rysowałam i nadal rysuję choć ostatnio coraz mniej, ale mangi nigdy nie próbowałam... jakoś to mnie ominęło. heheh :)

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uznanie :) ciesze się, że podoba Ci się to co robię, muszę odwzajemnić się tym samy: Twoje prace także są piękne.

      Masz rację miło wiedzieć, iż są osoby, które podobnie jak ja są tak bardzo pozytywnie zakręcone :)

      Usuń
  3. Oglądam i oglądam i już wiem, że będę częstym gościem w Twoich blogowych progach:-)

    OdpowiedzUsuń