Szaleństwa Weroniki

piątek, 6 lipca 2012

Różności

A na dziś mam przygotowane kilka dziwnych niepowiązanych rzeczy:
  1. To kolczyki, sztyfty, z guzików i kokardek :P Śmieszne są, znajomi uznali, że wyglądają jak elfie uszy, ale mi się podobają. Co najwyżej następne takie zrobię ciut mniejsze :P.
  2. Brelok czarno-biały z dużą koniczyną zdobiona metodą decoupage i małą metalową, a do tego perełki, kulka z filcu i motylek.
  3. Broszki i kolczyki na szydełku. W dwóch kolorach, ale z góry mówię, że nie moje wykonie. W rodzinie mistrzem szydełka jest moja mama i ciocia :) Te kwiaty są produkcji cioci. Ja tylko dodałam perły (w rudych) i fioletowy koral oraz zrobiłam z nich kolczyki i broszki. Są w sam raz na zimne dni:P jak się spojrzy od razu robi się cieplej :P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz