Szaleństwa Weroniki

wtorek, 3 grudnia 2013

Nowe jak stare

Nie było mnie na blogu z półtora miesiąca ;/ Czym spowodowana była tak długa nieobecność? hmm Brakiem zapału do komputera i chwilowym brakiem natchnienia do biżuterii.
Dziękuję za wszystkie komentarze co pojawiły się w międzyczasie i za wyróżnienie, które dostałam od Agnieszki Wojtkowiak z http://starapracownia.blogspot.com/. Bardzo dziękuję:) Głupio mi się zgłaszać po nie po upływie takiego czasu, ale bardzo dziękuję za pamięć o mnie i mojej pracy :)
Mój brak natchnienia nie sprawił jednak, że zupełnie nic w tym czasie nie zrobiłam. Kilka rzeczy zrobiłam i kilka pokażę :)
Na początek kolczyki. Przez jakiś czas nie miałam siły wymyślać nowych wzorów więc sięgnęłam do tego co już wcześniej zrobiłam. Wykonałam jeszcze raz kolczyki "zawijaski", dwie pary. Mó̉j mąż mówi na nie "wężowe". Mam nadzieję ze wyglądają lepiej niż ich poprzednicy: http://vicky8787.blogspot.com/2012/10/kolczyki-sutasz.html

1 komentarz:

  1. Weroniko i tak mnie nie pobijesz z rekordowym pół rocznym opóźnieniem z wyróżnieniem;-) Taką mam jakąś przypadłość w tym temacie;-) Piękne jak zawsze! Bardzo się cieszę, że "znowu" jesteś:-)

    OdpowiedzUsuń